Incepator in Second Life : SL Travel Money Hud


Buna! Azi am aflat de la o prietena in SL despre un HUD de calatorii. Se numeste SL Travel Money Hud si il puteti achizitiona de pe MarketPlace (aici ) gratuit.

Ce am de facut pentru a face bani cu ajutorul acestui HUD?

Urmati urmatorii pasi:

  1. Atasati HUD-ul (click dreapta pe el ->wear)
  2. Click pe butonul “Travel” din HUD  pentru a alege locatia pe care doriti s-o vizitati.
  3. In local va aparea link-ul catre locatia respectiva. Teleportati-va acolo
  4. HUD-ul  va indica cat timp trebuie sa stati pe land pentru a castiga banii
  5. Vizitati parcela (umblati , nu stati locului, altfel nu veti primii banii)
  6. Odata ce a expirat timpul, veti fi instiintati ca ati castigat X bani.
  7. Apasati din nou pe hud si alegeti “withdraw” pentru a primii banii.

Important!!!

Trebuie sa aveti minim 30 de zile in SL.

Have fun in SL!!!

, , , , ,

  1. #1 by thruraspberryseyes on March 19, 2011 - 04:10

    Haha, ceva interesant si nou! Normal ca m-am simtit “obligata” sa testez.

    [19:06] SL TRAVEL MONEY HUD 1.2 (wear me): PLEASE NOTE: You need to be active,walk around and discover the products of this place. Please be active or you will disconnect from this visit and not get paid for the time you have spend here.

    [19:06] SL TRAVEL MONEY HUD 1.2 (wear me): LAST NOTES: We see that you are not active. You need to be active,walk around and discover the products of this place. Please be active or you will disconnect from this visit and not get paid for the time you have spend here.

    [19:06] SL TRAVEL MONEY HUD 1.2 (wear me): NOTE : You are not been active. You have been disconnect from this visit and you will not get paid for the time you have spend here. Touch your SL TRAVEL MONEY HUD to travel again..

    Cu alte cuvinte…nu merge sa stai degeaba si doar sa incasezi bani. La mine lagul a fost de vina 😀

    • #2 by Diana Lanfier on March 19, 2011 - 11:16

      Eu stau locului pana ma anunta sa ma misc, dar in unele zone nu poti sta locului pentru ca sunt landuri superbe:D
      Am facut un mic calcul si iesi mai bine ca la zyngo in raportul bani/timp scurt , dar nu la fel de bine ca zyngo la raportul bani/timp lung. Cu alte cuvinte, poti face bani mai rapid, dar nu asa de multi intr-un interval mai lung de timp (toate calatoriile tin cam 2 ore maxim pe zi, la zyngo poti sta ore bune).

      P.S. Eu ieri am facut 16 L$ in 13 minute (explorand nu creandu-mi draci la zyngo :)) )

  2. #3 by thruraspberryseyes on March 19, 2011 - 20:09

    Eu nimerisem intr-un sim BDSM. Si daca puteam sa ma misc…nu-mi venea =)) Urmatoarea locatie era undeva sub apa. Dar cica imi expirase timpul pentru toata ziua. Oricum, e o idee buna pentru n00beti. Fac un banutz si vad si locuri in SL.

    • #4 by Diana Lanfier on March 19, 2011 - 20:23

      Si eu am nimerit in BDSM:)))) Oricum nu doar pt noobi:)))) Eu folosesc aproape zilnic, doar stii ca sunt o lacoma dupa L$ pe care ii adun, dar foarte rar folosesc:)))))))

  3. #5 by ENescu on March 22, 2011 - 19:59

    Works

    • #6 by Diana Lanfier on March 22, 2011 - 21:34

      🙂 Da, functioneaza. Apropo, nume cu greutate ti-ai ales :)))

  4. #7 by Zontrax on January 17, 2012 - 14:36

    Da..minunat mod de a face bani…Multumesc Diana pentru sugestia de a utiliza SL in mod eficient. 🙂

Leave a comment