Incepator in Second Life : Zyngo


Buna! Doresc sa va explic cum se joaca un joc destul de popular in SL si prin intermediul caruia puteti castiga bani. Aceste jocuri sunt atat free cat si pe bani. Pentru a juca free aveti nevoie de 1L$, pe acre il veti primi inapoi. Jocul se numeste zyngo si arata in felul urmator:

 

Zyngo

Pentru a castiga trebuie doar sa intreceti scorul afisat sus (in cazul nostru 50777). Pentru asta avem la dispozitie 20 de runde in care ne sunt generate aleator numere sau simboluri.

Ce semnifica simbolurile?

Blue Joker: puteti selecta orice numar de pe linia pe care se afla el (orice numar de deasupra lui). In exemplul de mai sus ar mai ramane de selectat 27 sau 28.

Green Joker: puteti selecta orice numar disponibil din joc

Diamond: adauga 1000 puncte la scor

2X Multiplier: din momentul in care apare toate scorurile vor fi dublate.

Angel: adauga 1000 puncte la scor

Devil: reduce scorul

Pentru fiecare linie orizontala, verticala sau diagonala completata primiti 1000 puncte. Pentru sablon completat (daca observati sunt cateva casute cu culoarea mai inchisa in joc , acelea formeaza sablonul) primit 3000 puncte. Pentru intreg jocul completat primiti 5000 puncte.

La finalul celor 20 de runde, daca scorul d-voastra depaseste cel maxim, primiti banii.

(link catre un zyngo free aici)

Succes la joc! Have fun:D

, , , , , ,

  1. #1 by Rienne on January 4, 2011 - 08:35

    Recent, la un Zyngo, am gasit un notecard cu un anunt ca jocul a fost modificat ca sa respecte regulile impuse de Linden Lab. Adica sa fie mai mult un joc de indemanare decat de noroc. Astfel, jocul avea doar 18 runde, diavolul nu iti mai fura din scorul total, ci doar din cel pentru runda respectiva si aparitia jokerilor era mai frecventa.

    • #2 by Diana Lanfier on January 4, 2011 - 19:47

      Ms Rienne, eu nu am mai jucat de vreo 2 luni si nu stiam ca au avut loc modificari.

  2. #3 by Cyanilla Latte on January 4, 2011 - 16:08

    Nu m-au atras niciodata jocurile Zyngo.Mai fun mi se pare sa vizitezi simuri, prin intermediul acelor paid visits, fie traffic cones fie cu hud-ul de la earn2life(.com)

    Poate scri un articol viitor si despre aceste metode.
    Cya

    • #4 by Diana Lanfier on January 4, 2011 - 19:53

      Buna! Nu stiu daca mai exista earn2life, dar stiu ca exista ceva hud-uri asemanatoare. Am sa incerc pe cat posibil sa arat mai multe moduri de a face bani in SL. Dar momentan ma voi concentra pe tutorialele de build ca le-am cam abandonat in ultima perioada.
      P.S.: Nici pe mine nu ma atrage zyngo, ba chiar ma enervez cumplit cand ajung sa depasesc scoruri mari si, parca e masluita treaba, apare diavolul de 50% fix la final(in special la cele pe bani e frecvent fenomenul, la cele de 2X)

  3. #5 by Inka Mexicola on February 21, 2011 - 22:20

    Interesant, imi amintesc primele zile in SL, cand Metal statea pe langa mine si imi spunea:
    “Tanti, tot la Zyngo te gasesc?”

    Funny dar adevarat! :))

    Acum nu ma mai joc, nu cred ca mai am vreun motiv. Oricum, atunci o faceam pentru distractie si plictiseala, nu ca sa castig bani.

    • #6 by Diana Lanfier on February 22, 2011 - 18:04

      Buna Inka ! :* Eu acum cateva zile am cautat zyngo…si…e pe cale de disparitie:) Incetul cu incetul vor disparea din peisaj.

  4. #7 by incasha on February 27, 2011 - 11:25

    Buna Didi! :-*

    Probabil ai dreptate, nici eu nu prea am mai vazut… ciudat, nu?

    • #8 by Diana Lanfier on February 27, 2011 - 11:42

      Buna :* In ultima vreme prea multa lume facea bani seriosi la Zyngo si Deal :)). Eu cred ca si Deal va avea aceasi soarta. Eu zyngo free nu mai gasesc nicaieri si acum parca as juca de placere 🙂

  5. #9 by coc on April 28, 2011 - 11:52

    Pai si ce trebuie facute cu numerele alea ca nu inteleg nimic ai explicat si tu degeaba ca nu inteleg logica jocului…

    • #10 by Diana Lanfier on April 28, 2011 - 17:21

      Citeste cu atentie.

      Uite ce ai de facut cu numerele :
      Pentru a castiga trebuie doar sa intreceti scorul afisat sus (in cazul nostru 50777).
      Pentru fiecare linie orizontala, verticala sau diagonala completata primiti 1000 puncte. Pentru sablon completat (daca observati sunt cateva casute cu culoarea mai inchisa in joc , acelea formeaza sablonul) primit 3000 puncte. Pentru intreg jocul completat primiti 5000 puncte.

      S-au schimbat mici reguli din joc, dar orice joc are un Notecard cu instructiuni. Asa ca cititi cu ATENTIE!

      P.S: Ai citit si tu asa in viteza si ai asteptat sa te prinzi. Mie mi-a luat 1-2 zile de joc ca sa inteleg 100% intregul mecanism. Citeste de mai multe ori si exerseaza in joc.

Leave a comment