SLAT


Buna tuturor! Am descoperit un nou soft free de animatii pentru Second Life. Acesta se numeste SLAT si este open source. In comparatie cu Qavimator este mult mai complex si posibilitatile de animatie mult mai mari, dar interfata grafica este mult mai neprietenoasa si curba de invatare este mult crescuta. Il puteti decarca de aici, si puteti incerca tutorialele de mai jos pentru a invata bazele.

Am sa incerc sa revin si eu cu niste tutoriale legate de acest soft, daca reusesc sa ma descurc in el, daca nu succes celor ce vor reusi đŸ˜€

P.S. In caz ca folositi Vista s-ar putea sa nu mearga. Eu l-am testat pe 7 si mergea perfect. Daca totusi doriti sa-l incercati pe Vista puteti face urmatoarele: click dreapta pe aplicatia SLUT-> properties-> compability -> bifati “Run this program in compatibility mode for:” si selectati Windows XP. [Asa puteti incerca cu orice aplicatie care nu functioneaza pe unele versiuni de windows]

, , , , ,

  1. Leave a comment

Leave a comment